Berghauser Pont Academy streeft ernaar zijn cursussen naar tevredenheid van de cursisten te organiseren. Helaas kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent over onze dienstverlening. De beroepsprocedure is vervat in de algemene klachtenprocedure. Deze klachtenprocedure kent twee niveaus:
1. Voor zakelijke en/of procedurele aangelegenheden fungeert de Programmamanager als eerste behandelingsinstantie.
2. De directie van Berghauser Pont Mediagroep fungeert hierbij als beroepsinstantie.
Klachten indienen
We verzoeken de klachten schriftelijk in te dienen via het onderstaande formulier of per e-mail via academy@berghauserpont.nl. Wanneer u de klacht per e-mail stuurt, let er dan alstublieft op dat u in ieder geval de volgende informatie vermeld:
- Uw naam, adres en telefoonnummer.
- De naam en de datum van de cursus waar u een klacht over heeft.
- Een heldere omschrijving van uw klacht.
Procedure
Na ontvangst van een klacht wordt de navolgende procedure gevolgd.
- Binnen één week wordt een bericht van ontvangst gestuurd met uitleg over de volgstappen.
- Een reactie op de klacht wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen twee weken na ontvangst schriftelijk beantwoord.
- Mocht de behandeling van de klacht door de klager nog als onvoldoende worden beschouwd dan fungeert de directie van Berghauser Pont Mediagroep als beroepsinstantie.
- In dat geval volgt behandeling van de klacht binnen drie weken na ontvangst van de reactie van de klager op de behandeling van de eerder geuite klacht.
- Schriftelijke mededeling aan de klager volgt binnen vier weken na ontvangst van de bovengenoemde reactie met daarin vermeld hoe met de klacht zal worden omgegaan.
- Partijen zullen zonder elkanders toestemming niet naar buiten treden met mededelingen over de klacht, over privacy gevoelige gegevens of over interne aangelegenheden van beide partijen, waarvan zij het vertrouwelijke karakter kennen of kunnen begrijpen. De bepaling blijft ook na de beëindiging van de overeenkomst van kracht.
Contactformulier
Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van uw klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.